torek, 12. maj 2009

Zakaj so paglavci črne barve

Ker so jutra še vedno zelo hladna, se tudi voda v akvariju ohladi. Žabe nimajo stalne temperatura in paglavci prav tako. V mrzlih jutrih kar malce otrpnejo. Živahni postanejo šele ko jih ogreje sonce. Ker temna barva najbolj vpija svetlobo in toploto so po mojem paglavci zato črne barve da jih lahko sonce čim hitreje ogreje. Ko pa jim postane prevroče, radi poiščejo senco za skalo ali mahom.

9 komentarjev:

Julija in 3.a pravi ...

Anja.

Radi smo te poslušali. Komaj čakamo, da se iz paglavcev razvijejo žabe. Hvala, ker si prišla in še te bomo spremljali.

Julija Bešvir in 3.a

Anonimni pravi ...

No, kdaj bodo žabe?

Prijatelj

Anonimni pravi ...

Tvoj spletni dnevnik je zanimiv.Tudi jaz razmišljam,da bi ga pisal. Mene pa bolj kot žabe zanima nogomet. Zanima me, kako si to naredila. Mi lahko pomagaš?




Jure 3.a

Anonimni pravi ...

Zakaj so paglavci umrli?
Ali je že kakšen paglavec ratal žaba? Mislim, da se s projektom zabavaš.

Anonimni pravi ...

prej sem ti pisal jaz, pa sem se pozabil podpisati.

uroš

Anonimni pravi ...

Živjo, prijateljica kako si?

Ful maš dober blog.
Kakšni so paglavci?
Se slišva.

PIA

Anonimni pravi ...

živjo Anja!
Vesela sem da skrbiš za male paglavce. Upam da boš na tekmovanju uspešna.

ANA IZ 3.A

Anonimni pravi ...

anja to kar si nam povedala v četrtek o žabah je bilo zelo dobro. upam da boš prišla še k nam.

neža iz 3.a

Anonimni pravi ...

Anja to kar si nam povedala se mi je zdelo super. Upam da boš prišla še kdaj knam.

Adriana iz 3.a