ponedeljek, 18. maj 2009

Predstavitev v 3.a razredu naše šole

Ker učenci 3.a razreda niso mogli priti na predstavitev v jedilnico, me je gospa Julija, povabila, da pridem dnevnik predstaviti tudi v njihov razred. Učenci so pozorno poslušali in so bili nad dnevnikom navdušeni. Vzeli so si čas, in mi napisali kar nekja komentarjev. Vesela sem, da so komentirali in se jim za komentarej lepo zahvaljujem. Hval tudi Juliji za povabilo.

Paglavci so še vedno paglavci. Še naprej pridno berite dnevnik in izvedeli boste kdaj bo žabji kralj, pospremil mlade žabice nazaj na mlako.

Učenca Jureta zanima kako se naredi svoj spletni dnevnik. To je tako enostavno, da bolj skoraj ne bi moglo biti. Možnosti je veliko. Lahko poizkusiš na tem internetnem naslovu:

Google Blogger (klikni)

Vse kar moraš storiti je, da prebereš navodila in jim slediš. Vsega skupaj so le trije koraki. Če ne bo šlo, ti bova z očijem rada pomagala.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hvala ker si prišla v naš razred tudi jaz razmljišlm da bi si naredil blog o glasbi. Blaž

Anonimni pravi ...

Hvala ker si prišla v naš razred. Zanima me ali so paglovci že kaj zrastli? Adriana

Anonimni pravi ...

hvala ker si otpisala juretu.
tudi jas razmišlam o svoji spletni strani. Jas bom vrejetno mel spletno stran o hokeju . Mislim da dones ali jutri.
upam da boš kej gor



uroš.

Anonimni pravi ...

Hvala ker si obvlaj inter netni saslov tu jaz sem si tudi naredil blog.Ko bom imel vse urene zadeve te bom obvestil.Blaž in 3.a