torek, 5. maj 2009

Paglavcem sem zamenjala vodo

Kar se nege tiče paglavci niso preveč zahtevni. potrebujejo hrano in čisto vodo, ne marajo prevč sonca, kakšne misli je mislila sraka ki se jim je približevala pa še ne vem.
Danes sem paglavcem zamenjala vodo. Staro vodo sem s kozarcem odvzemala iz akvarija in jo odlila na vrt. Dolila sem svežo deževnico brez klora.
Alg skoraj ni več. Paglavci zelo velliko jejo. So zelo aktivni in po 3 sekunde držijo usta nad gladino vode.


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Živjo Bambuča,

zelo me zanima, kako zdaj izgledajo tvoji paglavci. Pazi skrbno nanje še naprej - to ti gre odlično od rok. :)

Našla sem eno uganko zate: ZELENE SO NJENE HLAČE, ŠE VIŠJE KOT BOLHA SKAČE. ZA DOM JI JE BLATNA MLAKA, PONOČI PA GLASNO …

Naj te sonček greje,

balončica Anja

Anonimni pravi ...

ali so se paqglovci že izvalili katja

Anonimni pravi ...

?