nedelja, 23. avgust 2009

Mlake se sušijo

Le nekaj dni po tem, ko smo zadnjič nesli žabice na mlako se jih je v akariju spet veliko nabralo. Jaz sem jih polovila nato pa sva z očijem s kolesi odpravila do mlake. Ob cesti je oči videl srno, ko pa sem se še jaz približala je zbežala.
Žabice sva odpeljala na isto mlako kot prejšnič zato, ker sem jaz menila, da morajo imeti druge žabice družbo. Ko sva prišla do mlake sem se jaz osvežila v potoku oči pa je pogledal kje bo izpustil žabice. Apak povsod je bila suša. Tudi tista luža v katero smo odložili žabice pred dnevi, je bila že skoraj suha. Oči je komaj našel mlakužico v katero je odložil še 8 žabic.
Ker je bilo že pozno sva se odpravila domov. Ko sva se pripeljala do G. Logatca sva fotografirala plakat, ki pravi da 1000 litrov vode izpod pipe stane približno 1 €. Enaka količina vode iz plastenk stane pa približno 280 €. To pomeni, da je veliko ceneje če si natočiš kozarček vode iz pipe, kakor da kupiš plastenko. Pa ne samo to. Za izdelavo ene plastenke porabimo pol litra nafte, da o tem koliko jo porabijo tovornjaki ko razvažajo vodo niti ne govorimo.

1 komentar:

Julija pravi ...

Vsekakor bom pila vodo izpod pipe.

Sicer pa pozdravljena Anja. Med počitnicamime me računalnik ni pretirano zanimal, sedaj pa berem vse tvoje objave za nazaj. Zelo zanimivo in dobro, da ti nisi izgubila veselja s svojimi žabicami. Kako je kaj v 4. razredu?
LP