nedelja, 24. maj 2009

Šli smo poslušat žabe

Doma imamo CD avtorja Tomija Trilarja "Sloveske žabe"na katerem so posnetki oglašanja različnih vrst žab. Meni najlepše kvaka zelena rega. Pozno zvečer smo se odpravli na sprehod okoli Sekirice (hrib v okolici Logatca). Žabje petje smo hoteli slišati v živo. Žal nismo slišali nobene žabe, le murenčki so veselo prepevali. Knjižničarka naše šole ve povedat, da je bila včasih pod Sekirico velika mlaka polna žab in njih pesem je bilo slišati že od daleč. Mlako so pred desetletji, ko so regulirali strugo Logaščice zasuli in od takrat žabje pesmi ni več. Ampak vseno je bil lep sprehod.

Oči mi je povedal, da so iz močviraj na mlaki kjer opazujemo paglavce že umaknili prevrnjen avto. Vesela sem, da so avto umaknili, ker je ležal v bližini vodnega zajetja.


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

ali je bila pesem na cd dobra?
jas sem samo enkrat slišal žabo.Kdaj bodo tvoj žabe kvakale?

Anonimni pravi ...

spet sem se pozabil potpisat .





uroš.

Anonimni pravi ...

Ali je pesem dobra? Jas mislim da je. Mi boš sporočila. Lep pozdrav Adriana