sobota, 30. maj 2009

Odgovori na komentarje učencev 3.a

  • Čestitam, da bosta tudi Miha in Jure imela svoj dnevnik. Glede paglavcev pa naj vaju nič ne skrbi, ker nanje budno pazimo.
  • Uroš alge bom razmnoževala, ker se je mlaka v kateri smem dobivala alge izsušila. Upam, da nama bo z očijem uspelo, sicer bodo morali paglavci zopet jesti mamino solato.
  • Eva hvala, da upaš da bo zraslo čim več žab. Tako upam tudi jaz saj so mi žabe všeč. Pa če te še to zanima najbolj mi je pri srcu zelena rega.
  • Aljaž in Andraž s paglavci je vse vredu in se lepo razvijajo. So zelo živahni in zelo hitro plavajo in lepo se jim vidijo zadnje noge.
  • Hvala Aljaž za pohvalo. Mislim da bo tudi tvoj dnevnik uspešen če ga boš pisal z veseljem. Pa naj bo tema kakršna koli.
  • Tjaša lepo, da si poslušala pesem. Ali ti je všeč ? Meni je. Mogoče se da najti še kakšno. Ali ste se učili deklamacijo Žabeceda. Tudi ta deklamacija mi je všeč.
  • Katja me veseli, da ti je pesem žabja svadba všeč. Jaz je neznam na pamet, vendar sem jo slišala že zelo velikokrat.
  • Paglavci so se najedli Karin. Čeprav trenutno ne jejo alg, ampak solato. Ampak ne stradajo. Imajo se vredu. Lepo da ste peli žabjo svadbo.
  • Paglavci so že veliki Mihaela in Neža. Zelo hitro plavajo in veselje jih je gledat. Vesela sem, da sta se odločili, da bosta vsak dan spremljali moj dnevnik.
  • Adrijana in Katarina, nevem kaj bo ko alg ne bo več. Pomojem pa vseno ne bodo pomrli. Vesela sem, da bi jim dali kos kruha vendar tega na žalost ne jejo.
  • Ana, alg še nisem poiskusila. Hvala za pripombo o morskih algah. Če so zdrave me nič ne čudi da jih ljudlje dajajo k hrani.
  • Blaž, če pesmi ne znaš je vedno priložnost, da se jo naučiš.



6 komentarjev:

Julija pravi ...

Anja, potrudila si se z odgovori na naša vprašanja in komentarje. Zaenkrat si tega v razredu še nismo uspeli ogledati, pa bomo, brez skrbi.
Morda bi nam lahko še kako pomagala, ti ali pa tvoj očka. Zanima me namreč, ali vendar veljajo kakšna pravila glede sodelovanja na blogu. Prav bi se mi namreč zdelo, da se z učenci pogovorim o tem.

Lepo se imej. Jutri se vidimo, pa saj ne veš, ker če je vse prav zdaj že spiš?

LP Julija

Anonimni pravi ...

kaj je nastalo z paglavci andraz dornik iz 3.a

Anonimni pravi ...

ali so se že nastali paglavci andraz zi 3.a

Anonimni pravi ...

Anja koliko so dolgi paglavci andraž dornik iz 3.a

Anonimni pravi ...

Tudi midve Katarin in Eva upavai da bodo žabice preživele in postale velike.

Anonimni pravi ...

Anja kje so paglavci