torek, 31. marec 2009

Paglavčki so zlezli iz mresta

Poplava kakršne v Logatcu ni bilo že 30 let je za nami. Kaj je z mrestom na mlaki še ne vem saj do mlake še nismo šli. Se pa kljub temu da je hladno in deževno vreme veliko dogaja z mrestom v akvariju.
Danes me je oči opozoril naj dobro pogledam v akvarij. Na mrestu sem opazila veliko majhnih palčk. Očiju sem rekla, da je v kavariju polno smeti. Ampak bila je pomota. To so bili iz jajčec razviti paglavci. Na prvi pogled so bili res kot palčke. Ampak ko sem jih dlje časa opazoval sem videla, da se te črne palčke zvijejo v bubo in se iz bube rautezajo v podolgovate črne palčke. Palčke niso trdne ampak migajo. Opazila sem tudi, da je večina jajčec mresta praznih, le tu pa tam je bil v kakšnem še paglavcec.
No tako zaj so pa paglavci zunaj! Do sedaj so bili varno skriti v sluzastem mrestu in nisem opazila, da bi jih kdo ogrožal. Ali bodo tako varni tudi v novem okolju?


Ni komentarjev: