petek, 11. december 2009

Predstavitev za učence iz pobratene opčine Repentabor

OŠ 8 talcev Logatec 19.10.2009

Sredi pouka sm nam sporočili naj gremo v učilnico 3.c razreda da bom učencem iz Repentabora predstavila svoj dnevnik. Najprej so nam oni predstavili od kod prihajajo in kje je to.Nato sem jaz začela s predstavitvijo svojega dnevnika. Najprej sem predstavila zgodovino Logatca nato pa njegove znamenitosti. Vesela sem bila ker so me poslušali. Po predstavitvi so mi zastavili nekaj uprašanj. Po predstavitvi nas je učiteljica iz Repontaborške šole nagradila z bonboni. Nato smo se pomešali med učence iz Repentaborja in se z nimi pogovarjali. Učenka iz te šole mi je povedala da je na njihov šoli učencev samo za en naš razred. Nato smo se poslovili. Repentaborci so odšli mi pa smo se vrnili k pouku.

Ni komentarjev: